Belina Shop

Penyokong Pas Sudah Gile


Ketua Pemuda PAS, Ustaz Nasruddin Hassan menaruh kepercayaan dan harapan terhadap Ucapan Dasar Presiden PAS yang menggalakkan Pemuda PAS memainkan peranan sebagai semak dan imbang agar landasan perjuangan PAS dan kerajaan Pakatan Rakyat terus berjalan sebagaimana tuntutan Islam dan harapan rakyat.
Beliau yang berucap dalam membahaskan penggulungan muktamar berkata 103 perkara penting yang disebut dalam Ucapan Dasar Presiden itu memerlukan buruh untuk berkerja.

Justeru katanya, barisan Pemuda PAS bersedia menjadi pejuang-pejuang dan petugas yang akan membawa Islam memimpin perubahan.

"Saya ingin menegaskan tentang harapan Presiden itu. Harapan tersebut telah diikat oleh Rasulullah. Pemuda pada zaman Rasulullah bersama-sama berjuang dengan Baginda.

"Pemuda PAS sentiasa menjadi penyokong yang hebat dalam perjuangan Rasullullah. Mereka menyatakan, kami tidak akan menjatuhkan air muka Rasullullah. Justeru Pemuda juga tidak akan mencemar wajah Presiden dan Mursyidul Am.
______________________________________________________________
Dulu bukan main ngutuk BN itu ini.. sekarang penyokong Pas sile telan air ludah korang tanpa segan silu. Mengata org pandai, tapi akhlak diri sendiri makin lama makin teruk. Apa yg korg dpt dari Pakatan Rakyat yang tiada fungsinya? yang hanya berfungsi mempergunakan korg (Pas) sebagai boneka utk pilihan raya jer. Sedarlah Pas, pejuangan keislaman anda tidak akan disokong sama sekali biarpun beribu tahun oleh Dap laknat tu.
Apa masalahnya bagi peluang & taruhkan kepercayaan thadap Tok Guru Hadi Awang tu yang berilmu, dia bukannya memberikan cadangan yang sia-sia akan menjatuhkan Pas sendiri. Demi kebaikan rakyat dan orang melayu sendiri penyokong Pas patut menerima baik cadangan pemimpin mereka. Bukannya mengutuk dan melemparkan tuduhan yang beliau ditaja oleh pihak UMNO. Kalau korg ade bukti, tunjukkan. Jgn main serkap jarang jer.
Pedulikan kata Nik Aziz, dia sudah tua dan tidak mampu berfungsi dengan baik dari segi pemikiran. Dia yang patut berundur daripada jawatan MB, gantikan dengan yang lebih waras. kelantan perlukan perubahan demi kehidupan rakyat yang sejahtera.

0 comments:

Post a Comment