Belina Shop

Konspirasi dalaman PAS menjatuhkan Nasarudin Mat Isa


Nampaknya menjelang Pemilihan PAS hujung minggu ini, kempen sokongan terhadap Husam semakin ditingkatkan. Kini Nasarudin pula menjadi mangsa konspirasi kempen pro-Husam. Apabila melihat Husam teringat dahulu ketika Anwar dan Tun Mahathir. Tun Mahathir sangat percaya kepada Anwar dan sentiasa mempertahankan Anwar sehingga beliau menjadi Timbalan Presiden UMNO dan disebut sebagi penggantinya. Walaupun pernah dikatakan terdapat laporan 'sodomy' dan usaha menjatuhkan beliau Tun masih tidak mempercayai laporan tersebut. Sehinggalah pada saat-saat akhir dibukakan pintu hati Tun oleh Allah SWT, maka dari saat itulah Anwar dipecat

Dan ini juga berlaku seperti kepercayaan Nik Aziz terhadap Husam. Begitulah kuatnya kepercayaan Nik Aziz terhadap Husam sehingga semua laporan yang berkaitkan buruk laku husam dibakul sampahkan. Apa yang Husam buat semuanya betul belaka. Samalah seperti Anwar sewaktu masa dahulu. Husam telah menggunakan seratus peratus bloggers pro beliau seperti Perisik Rakyat, Kickdefella dan ramai lagi untuk teruskan mempertahankan beliau dan menjatuhkan Nasarudin Mat Isa. Terkini dalam artikel di blog Perisik Rakyat telah kononnya mendedahkan siapa sebenarnya Nasarudin dan kaitannya dengan UMNO. Selain itu pula, dah nak sampai hari-hari terakhir pemilihan Pas ini, ada usaha lahi untuk menyelamatkan Husam.. soalannya kenapa sekarang? ada udang sebalik batu ke?

Nampaknya konspirasi menjatuhkan Nasarudin dari dalam PAS semakin jelas. Nampaknya dari laman blog trend sokongan kepada Husam terus mengingkat samada atas dasar simpati dan taktik keji beliau. Mungkin sebelum ini rasanya tidak pernah berlaku pertandingan yang tidak sihat sebelum ini. Tidak pernah ada majlis dialog bersama calon, tidak pernah ada serangan peribadi terhadap calon yang bertanding. Namun di era Husam telah bermula bibit Anwar di dalam PAS. Kita pun tertanya-tanya kenapa banyak artikel yang berbentuk kempen ini hanya wujud menjelang pemilihan PAS... mesti ada tujuan dan dalangnya?

Wahai PAS! tanpa anda perasan, anda sebenarnya telah berpecah.. tunggulah saat kehancuran. Aspirasi Bangsa

0 comments:

Post a Comment